Αβοκάντο Κρήτης Lula

Ποικιλία Αβοκάντο Ελλάδας/Κρήτης Lula, τιμές παραγωγού, Avocado Lula γενικές πληροφορίες:

Lula, ΑΒΟΚΑΝΤΟ ΚΑΛΛΙΕΡΓΙΑ, ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΙMH  ΑΓΟΡΑ, ΔΕΝΤΡΟ / ΔΕΝΔΡΟ ΦΥΤΟ, Ελλάδα , Κρήτη, Χανιά
Lula, ΑΒΟΚΑΝΤΟ ΚΑΛΛΙΕΡΓΙΑ, ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΙMH ΑΓΟΡΑ, ΔΕΝΤΡΟ / ΔΕΝΔΡΟ ΦΥΤΟ, Ελλάδα , Κρήτη, Χανιά

Γενεαλογία: Υβρίδιο από διασταύρωση Γουατεμάλας και Μεξικάνικου
Πελέτες: Δεν υπάρχει
Μέγεθος σπόρου: Μεγάλο
Υφή δέρματος: Σχεδόν ομαλή
Τύπος ανθού: Β
Φρούτα Σχήμα: Πυραμοειδές
Χρώμα δέρματος άγουρο: Πράσινο
Χρώμα ώριμου δέρματος: Πράσινο
Πάχος του δέρματος: N / A
Μέσος όρος φρούτων ουγκιάς: 16-24
% Αναλογία σπόρων / δέρματος / σάρκας: N / A

Αβοκάντο Κρήτης Lula, τιμές παραγωγού, Avocado Lula.
Επιπλέον πληροφορίες: Προέλευση από σπόρους από γονικό Taft δέντρο που φυτεύτηκαν το 1915 από την κ. Lula Cellon στο Μαϊάμι της Φλόριντα. Γρήγορη ανάπτυξη σε ζεστά κλίματα όπως της Φλόριντας. Πρόωρη και παραγωγική. Περισσότερο ανθεκτικό στον παγετό από τους περισσότερα του είδους του. Η περίοδος συλλογής φρούτων Δεκέμβριος-Ιαν. Το δέρμα είναι σχεδόν ομαλό, σκοτεινό, γυαλιστερό πράσινο. Σπορά με σπρέι στην κοιλότητα. Πολύ ευαίσθητο στη φλούδα του αβοκάντο. Δέντρο: ζωηρός & όρθιος, παραγωγικός & κανονικός φορέας. Γενικά τα αβοκάντο μπορούν να ρυθμίζουν την όρεξη, να τροφοδοτούν με φιλικά βακτηρίδια στο έντερο και να μειώνουν τον κίνδυνο πολλών ασθενειών. Έχει υδατάνθρακες;  Σε σύγκριση με άλλα φρούτα, τα αβοκάντο περιέχουν πολύ λίγη ζάχαρη.

Ποικιλία Αβοκάντο Κρήτης Lula

Ποικιλία Αβοκάντο Ελλάδας/Κρήτης Lula. Τα αβοκάντο μπορούν να καταναλωθούν ωμά, αλλά επίσης χρησιμοποιούνται συνήθως σε τρόφιμα όπως η γκουακαμόλη. Υπάρχουν πολλά διαφορετικά είδη αβοκάντο, που ποικίλλουν στο χρώμα, το μέγεθος και το σχήμα. Οι φυτικές ίνες είναι μια σημαντική διατροφική συνιστώσα με πολλά οφέλη για την υγεία. Μπορεί να ρυθμίζει την όρεξη, να τροφοδοτεί τα φιλικά βακτηρίδια στο έντερο και να μειώνει τον κίνδυνο πολλών ασθενειών. Τα αβοκάντο περιέχουν στην πραγματικότητα περισσότερο κάλιο από τις μπανάνες . Χαλκός: Ένα ιχνοστοιχείο που είναι σχετικά χαμηλό στη δυτική διατροφή. Η χαμηλή πρόσληψη χαλκού μπορεί να έχει δυσμενείς επιπτώσεις στην υγεία της καρδιάς ( 20 ). Βιταμίνη Ε: Ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό , που βρίσκεται συχνά σε μεγάλες ποσότητες σε λιπαρά φυτικά τρόφιμα. Β6: Μια ομάδα συναφών βιταμινών που βοηθούν στη μετατροπή των τροφίμων σε ενέργεια. Βιταμίνη C: Ένα αντιοξειδωτικό που είναι σημαντικό για την ανοσοποιητική λειτουργία και την υγεία του δέρματος