Αβοκάντο Κρήτης LL1

Ποικιλία Αβοκάντο Ελλάδας/Κρήτης LL1, τιμές παραγωγού, Avocado γενικές πληροφορίες:

LL1, ΑΒΟΚΑΝΤΟ ΚΑΛΛΙΕΡΓΙΑ, ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΙMH  ΑΓΟΡΑ, ΔΕΝΤΡΟ / ΔΕΝΔΡΟ ΦΥΤΟ, Ελλάδα , Κρήτη, Χανιά
LL1, ΑΒΟΚΑΝΤΟ ΚΑΛΛΙΕΡΓΙΑ, ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΙMH ΑΓΟΡΑ, ΔΕΝΤΡΟ / ΔΕΝΔΡΟ ΦΥΤΟ, Ελλάδα , Κρήτη, Χανιά

Γενεαλογία: Γουατεμάλα
Peels: Δεν είναι εύκολο
Μέγεθος σπόρου: Μεσαίο
Υφή δέρματος: Μέτρια
Τύπος ανθού: Β
Φρούτα Σχήμα: Ρομβοειδές
Χρώμα δέρματος άσπρο: Μαύρο
Χρώμα ρίψεων δέρματος: Μαύρο
Πάχος δέρματος: Πυκνό
Μέσο όριο φρούτων: 19 έως 25
% Αναλογία σπόρων / δέρματος / σάρκας: 12:17:71

Αβοκάντο Κρήτης LL1, τιμές παραγωγού, Avocado.
Επιπλέον πληροφορίες: Ένα όμορφο φρούτο ωοειδές / αχλαδιού. Δεν ξεφλουδίζει καλά, είναι όμορφος και έχει εξαιρετική γεύση τον Απρίλιο. Θεωρείται από μερικούς “γκουρμέ” αβοκάντο. Ιδιαίτερη γεύση. Γενικά το αβοκάντο μπορεί να ρυθμίζει την όρεξη, να τροφοδοτεί τα φιλικά βακτηρίδια στο έντερο και να μειώνει τον κίνδυνο πολλών ασθενειών. Έχει υδατάνθρακες;  Σε σύγκριση με άλλα φρούτα, τα αβοκάντο περιέχουν πολύ λίγη ζάχαρη. Μισό αβοκάντο (68 γραμμάρια) περιέχει μόνο 0,5 γραμμάρια ζάχαρης, με τη μορφή γλυκόζης, φρουκτόζης και γαλακτόζης. Οι καθαροί υδατάνθρακες είναι μόνο 1,8 γραμμάρια για κάθε 100 γραμμάρια αβοκάντο. Λόγω της χαμηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη, αναμένεται να έχουν πολύ χαμηλό δείκτη γλυκαιμικού δείκτη, πράγμα που σημαίνει ότι δεν πρέπει να αυξήσουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα πολύ.

Ποικιλία Αβοκάντο Κρήτης LL1

Ποικιλία Αβοκάντο Ελλάδας/Κρήτης LL1. Τα αβοκάντο μπορούν να καταναλωθούν ωμά, αλλά επίσης χρησιμοποιούνται συνήθως σε τρόφιμα όπως η γκουακαμόλη. Υπάρχουν πολλά διαφορετικά είδη αβοκάντο, που ποικίλλουν στο χρώμα, το μέγεθος και το σχήμα. Οι φυτικές ίνες είναι μια σημαντική διατροφική συνιστώσα με πολλά οφέλη για την υγεία. Μπορεί να ρυθμίζει την όρεξη, να τροφοδοτεί τα φιλικά βακτηρίδια στο έντερο και να μειώνει τον κίνδυνο πολλών ασθενειών. Τα αβοκάντο περιέχουν στην πραγματικότητα περισσότερο κάλιο από τις μπανάνες . Χαλκός: Ένα ιχνοστοιχείο που είναι σχετικά χαμηλό στη δυτική διατροφή. Η χαμηλή πρόσληψη χαλκού μπορεί να έχει δυσμενείς επιπτώσεις στην υγεία της καρδιάς ( 20 ). Βιταμίνη Ε: Ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό , που βρίσκεται συχνά σε μεγάλες ποσότητες σε λιπαρά φυτικά τρόφιμα. Β6: Μια ομάδα συναφών βιταμινών που βοηθούν στη μετατροπή των τροφίμων σε ενέργεια. Βιταμίνη C: Ένα αντιοξειδωτικό που είναι σημαντικό για την ανοσοποιητική λειτουργία και την υγεία του δέρματος