Αβοκάντο Κρήτης Horshim

Ποικιλία Αβοκάντο Κρήτης Horshim-chania, τιμές παραγωγού, Avocado γενικές πληροφορίες:

Γενεαλογία: Μεξικάνικη
Peels: Δεν είναι εύκολο
Μέγεθος σπόρου: Μεσαίο
Υφή δέρματος: Μέτρια
Τύπος ανθού: Β
Φρούτα Σχήμα: Πυραμοειδές
Χρώμα δέρματος άσπρο: Πράσινο
Χρώμα ώριμου δέρματος: Πράσινο
Πάχος του δέρματος: Μεσαίο
Μέσος όρος βάρος φρούτων: 8 έως 16
% Αναλογία σπόρου / δέρματος / σάρκας: 13:11:76

Ποικιλία Αβοκάντο Κρήτης Horshim-chania, Ποικιλία Αβοκάντο (Avocado) Horshim (Δημοφιλές), Avocado-Crete
Ποικιλία Αβοκάντο (Avocado) Horshim

Αβοκάντο Κρήτης Horshim-chania, τιμές παραγωγού, Avocado.
Επιπλέον πληροφορίες: Μεσαίου μεγέθους δέντρο διασποράς. Φρούτα είναι “Fuerte” ψάχνει. Ανοίγει το χειμώνα. Αυτή η ποικιλία είναι μερικές φορές εξαιρετική, μερικές φορές δύσκολη. Το δέντρο εξαπλώνεται γρήγορα. Προέλευση: Ισραήλ. Γενικά το αβοκάντο μπορεί να ρυθμίζει την όρεξη, να τροφοδοτεί τα φιλικά βακτηρίδια στο έντερο και να μειώνει τον κίνδυνο πολλών ασθενειών. Σχετικά με το Λίπος. Το έλαιο αβοκάντο είναι μια εξαιρετική πηγή “καλών” λιπών, που έχουν ευεργετικές επιδράσεις στη φλεγμονή. Ως πλούσια πηγή μονοακόρεστων λιπαρών οξέων, το αβοκάντο είναι ένας πολύ ασυνήθιστος καρπός. Το πιο άφθονο λιπαρό οξύ είναι το ελαϊκό οξύ, το οποίο είναι επίσης το κύριο συστατικό του ελαιολάδου. Το πιο άφθονο λιπαρό οξύ είναι το ελαϊκό οξύ, το οποίο είναι επίσης το κύριο συστατικό του ελαιολάδου. Συνεπώς τα αβοκάντο περιέχουν πολλές ίνες και πολύ λίγη ζάχαρη!

Ποικιλία Αβοκάντο Κρήτης Horshim

Ποικιλία Αβοκάντο Κρήτης Horshim-chania. Είναι επίσης πολύ χορταστικό και μπορεί να είναι χρήσιμο για την απώλεια βάρους. Κύριες ενώσεις φυτών σε αβοκάντο:  Καροτενοειδή: Τα αβοκάντο περιέχουν πολλά καροτενοειδή, όπως η λουτεΐνη και η ζεαξανθίνη. Τα οποία είναι σημαντικά για την υγεία των ματιών και μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο εμφάνισης οφθαλμικών παθήσεων σχετιζόμενων με την ηλικία. Τα αβοκάντο περιέχουν στην πραγματικότητα περισσότερο κάλιο από τις μπανάνες. Χαλκός: Ένα ιχνοστοιχείο που είναι σχετικά χαμηλό στη δυτική διατροφή. Η χαμηλή πρόσληψη χαλκού μπορεί να έχει δυσμενείς επιπτώσεις στην υγεία της καρδιάς. Βιταμίνη Ε: Ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό , που βρίσκεται συχνά σε μεγάλες ποσότητες σε λιπαρά φυτικά τρόφιμα. Β6: Μια ομάδα συναφών βιταμινών που βοηθούν στη μετατροπή των τροφίμων σε ενέργεια. Βιταμίνη C: Ένα αντιοξειδωτικό που είναι σημαντικό για την ανοσοποιητική λειτουργία και την υγεία του δέρματος .