Αβοκάντο προδιαγραφών εισαγωγής Ισπανίας ηλικίας 1.5 έτους σε γλάστρα με Φυτοϋγειονομικό διαβατήριο ... από 14 ευρώ

Συνέντευξη με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του Παγκόσμιου Οργανισμού Αβοκάντο

αβοκάντο, avocado, εξαγωγές, Παγκόσμιος Οργανισμός Αβοκάντο, Ευρωπαϊκή Ένωση

αβοκάντο, avocado, εξαγωγές, Παγκόσμιος Οργανισμός Αβοκάντο, Ευρωπαϊκή Ένωση

Μετατράπηκε σε μία από τις καλλιέργειες των οποίων η εξέλιξη ήταν πιο σημαντική τα τελευταία χρόνια στην Ευρώπη. Οι προβλέψεις θέτουν την κατανάλωση αβοκάντο στην γηραιά ήπειρο στο ίδιο επίπεδο με τις Ηνωμένες Πολιτείες στα μέσα αυτής της επόμενης δεκαετίας. Οι εκστρατείες που διεξήχθησαν χάρη στην ένωση ολόκληρου του παραγωγικού τομέα έκαναν εκατομμύρια καταναλωτές να γνωρίζουν τις υγιείς ιδιότητες και τα οφέλη του αβοκάντο. Ενώ κατάφεραν να καθησυχάσουν τις ανησυχίες σχετικά με τη χαμηλή βιωσιμότητα των καλλιεργειών σε νερό.

Ο Xavier Equihua είναι επικεφαλής του Παγκόσμιου Οργανισμού Αβοκάντο (WAO), υπεύθυνος να προσφέρει στο αβοκάντο την απαραίτητη ώθηση για την επέκτασή του σε όλο τον κόσμο.

Ποιο είναι το πεδίο δράσης του WAO και πώς δημιουργήθηκε αυτό το έργο για την προώθηση του αβοκάντο στην Ευρώπη;

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Αβοκάντο, είναι μια σχετικά νέα ένωση. Ιδρύθηκε το 2016 και ξεκίνησε το πρώτο ευρωπαϊκό πρόγραμμα μάρκετινγκ σε 7 χώρες τον Απρίλιο του 2017. Είναι ο μόνος γεωργικός οργανισμός τον κόσμο που προωθεί το προϊόν του με τρόπο χωρίς να αναφέρει την προέλευση ή την ποικιλία του προϊόντος. Η απόφαση ελήφθη για την προώθηση του προϊόντος γενικά στην Ευρώπη. Δεδομένου ότι η αγορά παρέχεται από 15 έως 16 καταγωγές ετησίως. Κάτι που θα ήταν αδύνατο να προωθηθεί το προϊόν με προέλευση. Ομοίως, δεδομένου ότι το αβοκάντο είναι πολύ κοινό στην Αμερική και στην Αφρική. Ήταν αναπόφευκτο να δημιουργηθεί ένας οργανισμός που θα εκπροσωπούσε τους κύριους παραγωγούς, εξαγωγείς και εισαγωγείς του κόσμου στην Ευρώπη. Επί του παρόντος οι χώρες εταίροι του είναι το Περού και η Νότια Αφρική.

Λαμβάνοντας υπόψη ότι αυτός ο οργανισμός γεννήθηκε με σκοπό την προώθηση της κατανάλωσης αβοκάντο, ο λόγος για τον οποίο είμαστε στην Ευρώπη είναι απλός. Το αβοκάντο συνεχίζει να διασχίζει τα σύνορα και η Ευρωπαϊκή Ένωση είναι η δεύτερη αγορά παγκοσμίως. Η κατανάλωση αβοκάντο το 2018 ξεπέρασε τα 650 εκατομμύρια κιλά, 140 εκατομμύρια κιλά περισσότερο από το 2017. Επιπλέον, στην Ευρώπη η γαστρονομική κουλτούρα δεν είναι τόσο εξοικειωμένη με το αβοκάντο όσο την Αμερική. Οπότε θεωρώ απαραίτητο να προωθήσω την κατανάλωση και την παραγωγή γαστρονομικής εικόνας του αβοκάντο.

Τους τελευταίους μήνες έχουν επενδυθεί πάνω από μισό εκατομμύριο ευρώ σε δράσεις προώθησης. Ποια αποτελέσματα έχουν επιτύχει;

Αυτό είναι σωστό, το 2019 ήταν μια υπέροχη χρονιά. Στόχος μας ήταν να προβάλουμε το αβοκάντο ως τον «καρπό της ζωής» και να ενημερώσουμε την ισπανική κοινωνία για όλα τα οφέλη. Το πρώτο πράγμα που κάναμε ήταν να διδάξουμε στους δημοσιογράφους ότι η Ισπανία είναι το λίκνο του αβοκάντο στην Ευρώπη, με ένα ταξίδι στην Μάλαγα. Έτσι ώστε να μπορούν να βρίσκονται στο επίκεντρο της καλλιέργειας αβοκάντο στην Ισπανία.

Αργότερα, ενεργοποιήσαμε περισσότερες ενέργειες όπως τον Παγκόσμιο Μήνα Αβοκάντο. ‘Οπου πραγματοποιήσαμε ένα γεύμα με τον Τύπο στο διάσημο εστιατόριο Nerua, στο Guggenheim του Μπιλμπάο. Για να ανακοινώσουμε τη συμμαχία του Παγκόσμιου Οργανισμού Αβοκάντο με τον Οδηγό Michelin, όπου σχεδίασε ο σεφ Josean Alija ένα αποκλειστικό μενού όπου το αβοκάντο ήταν ο πρωταγωνιστής.

Ξεκινήσαμε επίσης κοινές προσφορές μάρκετινγκ με την Eroski-Caprabo και την Carrefour Spain. Αυτή ήταν η πρώτη φορά που ένα προϊόν φρούτων και λαχανικών ξεκίνησε κοινές προσφορές παράλληλα με δύο κορυφαίους Ισπανούς λιανοπωλητές. Όχι μόνο αυτό, καθ ‘όλη τη διάρκεια του έτους, έχουν πραγματοποιηθεί δράσεις σε διάφορα μέρη της χώρας. Όπως εργαστήρια με δημοσιογράφους με επικεφαλής τον Colette Dike, γαστρονομικό στιλίστα και πρεσβευτή του WAO. Για να δείξει την ευελιξία του αβοκάντο και τις δυνατότητές του στην κουζίνα. Το κύριο αποτέλεσμα που έχουμε επιτύχει με όλες αυτές τις ενέργειες είναι ότι το αβοκάντο βρίσκεται στα χείλη όλων. Το πιο σημαντικό, στη λίστα αγορών των καταναλωτών και εστιατορίων σε όλο τον κόσμο.

Η εισβολή πραγματοποιήθηκε μόνο σε εννέα χώρες, εκείνες με τη μεγαλύτερη κατανάλωση στην ευρωπαϊκή ήπειρο. Ποιες είναι οι επόμενες χώρες που στοχεύετε στην ευρωπαϊκή αγορά;

Οι χώρες-στόχοι μας στην ευρωπαϊκή αγορά είναι όλες, προφανώς όσο περισσότερες χώρες φτάνουμε τόσο καλύτερο. Η προώθηση του αβοκάντο ως superfood του 21ου αιώνα είναι επωφελής για όλους. Όλοι κερδίζουμε. Θέλουμε να συνεχίσουμε να αυξάνουμε τη μέση κατανάλωση αβοκάντο ανά άτομο ετησίως στην Ισπανία, καθώς είναι μια χώρα με τεράστιες δυνατότητες, καθώς είναι η μόνη που έχει διπλό ρόλο: παραγωγός και καταναλωτική χώρα.

Επί του παρόντος, η μέση κατανάλωση είναι περίπου 1,2 κιλά αβοκάντο ανά άτομο. Επίσης, η κινεζική αγορά είναι ένας από τους επόμενους στόχους μας. Πριν από το 2017, το αβοκάντο ήταν σχεδόν άγνωστο φρούτο στην Κίνα και σε άλλες ασιατικές χώρες. Αλλά με την εισαγωγή νέων γεύσεων και τροφίμων στη χώρα, κατά μέσο όρο 0,1 κιλά αβοκάντο καταναλώνεται ανά άτομο ανά έτος. Αριθμός που είναι πολύ πίσω από τα 5 κιλά κατά μέσο όρο στις Ηνωμένες Πολιτείες. Αλλά χωρίς αμφιβολία, θα προωθήσουμε το “The Fruit of Life” στην Ασία για να αυξήσουμε την κατανάλωσή του τα επόμενα χρόνια.

Σήμερα στην Ισπανία υπάρχει έκταση 16.000 εκταρίων αβοκάντο. Ποια είναι η ικανότητα ανάπτυξης της καλλιέργειας, λαμβάνοντας υπόψη συνθήκες όπως η ανάγκη για νερό;

Στην Ισπανία, το κύριο κέντρο καλλιέργειας είναι στην Ανδαλουσία, στην περιοχή Axarquía, η οποία καταλαμβάνει περίπου 10.000 εκτάρια. Στην Ισπανία, συνολικά, έχουμε περίπου 16.000 εκτάρια καλλιέργειας, με τις επαρχίες της Μάλαγα και της Γρανάδας να είναι οι κύριες περιοχές παραγωγής. Αλλά το Καντίζ θα συμμετάσχει επίσης σύντομα.

Η ρύθμιση του νερού είναι όλο και λιγότερο σημαντική. Καθώς τα αβοκάντο προσαρμόζονται σε διαφορετικές κλιματικές ζώνες σε όλο τον κόσμο. Επί του παρόντος, η περιοχή όπου καλλιεργούνται είναι πλούσια σε βροχοπτώσεις και δεν αποτελεί πρωταρχική ανάγκη. Δεδομένου ότι μπορούν να χρησιμοποιηθούν συστήματα άρδευσης αποδοτικότητα στο νερό. Ακόμη και «έξυπνες» υδατοκαλλιέργειες καθιστούν δυνατή την καλλιέργεια αυτού του καρπού ακόμη και σε ερημικές περιοχές, όπως συμβαίνει ήδη στο Ισραήλ.

Υποθέτουμε ότι μέρος της δουλειάς τους είναι επίσης ακριβώς να καταπολεμήσει τα μηνύματα που προωθούνται κατά του αβοκάντο, κυρίως για τη βιωσιμότητα και τις επιπτώσεις της μαζικής παραγωγής αυτής της καλλιέργειας. Τι πιστεύετε για αυτό;

Είναι λογικό ότι η κοινωνική συνείδηση να ανησυχεί για αυτά τα θέματα που υπάρχουν σήμερα. Χάρη στην πρόοδο των καλλιεργειών τα τελευταία χρόνια, καταφέραμε να μειώσουμε την ποσότητα νερού που απαιτείται για την καλλιέργεια, από 800 έως 1.000 λίτρα νερού ανά κιλό που παράγεται σε μέσο όρο που κυμαίνεται μεταξύ 600-700 λίτρα νερού.

Γνωρίζατε ότι ένα κιλό μοσχαρίσιο κρέας απαιτεί 15.500 λίτρα νερό ή ένα κιλό σοκολάτα απαιτεί περισσότερα από 17.000 λίτρα νερού; Όλα όσα ζουν απαιτούν νερό και η απόκτηση του τέλειου φαγητού για ολόκληρο τον πληθυσμό με αυτές τις ποσότητες νερού (ειδικά σε σύγκριση με άλλα τρόφιμα καθημερινής κατανάλωσης) είναι αναμφίβολα επίτευγμα.

αβοκάντο, Παγκόσμιος Οργανισμός Αβοκάντο, Ευρωπαϊκή Ένωση,

αβοκάντο, Παγκόσμιος Οργανισμός Αβοκάντο, Ευρωπαϊκή Ένωση,

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Αβοκάντο, ιδρύθηκε το 2016 και ξεκίνησε το πρώτο ευρωπαϊκό πρόγραμμα μάρκετινγκ σε 7 χώρες τον Απρίλιο του 2017.

Close My Καροτσάκι
Close Επιθυμητά
Recently Viewed Close
Close
Close
Categories
English