Αβοκάντο προδιαγραφών εισαγωγής Ισπανίας ηλικίας 1.5 έτους σε γλάστρα με Φυτοϋγειονομικό διαβατήριο ... από 14 ευρώ

Λωτός: Η άνοδος στην ζήτηση

Λωτός, καλλιέργεια, επένδυση, προϊόντα, χώρες

Λωτός, καλλιέργεια, επένδυση, προϊόντα, χώρες

Το Ccdop Kaki Ribera del Xúquer παρουσίασε τον Οκτωβρίου στο «Alcúdia» τις εκτιμήσεις παραγωγής για αυτή τη σεζόν και τις διαφημιστικές δράσεις που θα πραγματοποιηθούν παράλληλα τις επόμενες εβδομάδες.

Ο λωτός, το μοναδικό εποχιακό φρούτο αποκλειστικά για το φθινόπωρο, έχει καθιερωθεί τα τελευταία χρόνια ως προϊόν που απαιτείται και εκτιμάται από τους καταναλωτές, κυρίως χάρη στις ενέργειες μάρκετινγκ και διαφήμισης που προωθούνται από την ονομασία προέλευσης, τόσο σε εθνικές αγορές όσο και σε διεθνείς.

Δεν αποτελεί έκπληξη, τα τελευταία 10 χρόνια, περισσότερα από 20 εκατομμύρια ευρώ έχουν επενδυθεί στην προώθηση. Εκείνη την εποχή, αυτή η επένδυση ήταν απαραίτητη για τη δημοσιοποίηση μιας καινοτομίας στον τομέα των φρούτων, όπως ο λωτός. Που προέκυψε από την καινοτομία για να μετατρέψει ένα περιθωριακό καταναλωτικό προϊόν σε εμπορική επιτυχία στην Ισπανία και σε ολόκληρη την Ευρώπη. Προς το παρόν, εκτός από τη συνέχιση της βελτίωσης αυτής της γνώσης, είναι απαραίτητο να ενισχυθεί η μάρκα Persimon, αποκλειστικά για παραγωγούς που συνδέονται με την προστατευόμενη ονομασία (ΠΟΠ) Kaki Ribera del Xúquer.

Η ιστορία του λωτού είναι αυτή ενός επιτυχημένου προϊόντος. Αλλά είναι επειδή έχει δουλέψει με προσπάθεια και με καλά σχεδιασμένο τρόπο. Η προοδευτική αύξηση της παραγωγής έπρεπε να συνοδεύεται από έντονη διαφημιστική και εμπορική δραστηριότητα. Για να εγγυηθεί μια ζήτηση ικανή να απορροφήσει την αυξανόμενη προσφορά και επαρκές εισόδημα στους παραγωγούς. Για να συνεχίσει να ενθαρρύνει την παραγωγή και τις επενδύσεις στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση. Η ανάπτυξη εκτός των δύο αυτών πτυχών θα είχε σταθμίσει τις πιθανότητες επιτυχίας του προϊόντος που έχει αναπτυχθεί τόσο πολύ στην περιοχή της Βαλένθια.

Σφραγίδα ποιότητας

Για τη φετινή σεζόν, αναμένεται συνολική παραγωγή περίπου 300.000 τόνων. Εκ των οποίων περίπου 110.000 τόνοι θα διατεθούν στην αγορά με τη σφραγίδα ποιότητας PDO Kaki Ribera del Xúquer. Αυτά τα στοιχεία είναι παρόμοια με αυτά της περασμένης σεζόν στην κοινότητα της Βαλένθια. Αν και αναμένουμε καλύτερη εμπορική απόδοση εάν οι καιρικές συνθήκες συνοδεύουν το επιθυμητό ποσοστό παραγωγής και εμπορευματοποίησης.

Θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για να κάνουμε κάθε καμπάνια να προσεγγίζει περισσότερους καταναλωτές. Αλλά θα το κάνουμε πάντα με γνώμονα την κερδοφορία για τους παραγωγούς. Οι οποίοι είναι αυτοί που με την προσπάθεια και την πεποίθησή τους κατέστησαν δυνατή την επίτευξη όλων όσων έχουν επιτευχθεί μέχρι τώρα.

Το λωτός δεν καταναλώνεται μόνο, τώρα πίνεται επίσης

Η Los Cerveceuticals, μια εταιρεία Xàtiva που ειδικεύεται στις μπύρες με ονομασία προέλευσης, μόλις κυκλοφόρησε μια νέα μπύρα-φόρο τιμής σε έναν από τους πιο αντιπροσωπευτικούς καρπούς της Ribera del Xúquer: τον λωτό. Ένα προϊόν που συνδέεται με την περιοχή και την ονομασία προέλευσης.

Και ποιο καλύτερο αντιπροσωπευτικό προϊόν αυτής της περιοχής από τον λωτός. Η καλλιέργεια που μπαίνει ανάμεσα στους πορτοκαλεώνες και της οποίας η εμπορευματοποίηση κατάφερε να έχει μια ονομασία προέλευσης που συνδέει το προϊόν με την περιοχή. Τώρα μπορεί να πιει και να είναι μέρος του απεριτίφ αντί του φρούτου.

Όπως επεσήμανε η βιοτεχνική βιομηχανία του Setabense, είναι “μια μπύρα με όλη την απόλαυση μιας IPA”. Ο λωτός που χρησιμοποιείται για την παραγωγή του δεν είναι το συμβατικό προϊόν που μπορεί να βρεθεί στα ράφια των σούπερ μάρκετ. Αλλά μάλλον φρούτα που καλλιεργούνται στο La Ribera που δεν έχουν υποβληθεί σε επεξεργασία που αφαιρεί την αρχική της στυπτικότητα. “Χρησιμοποιούμε μόνο τα κομμάτια που συλλέγονται με μια ιαπωνική φυσική τεχνική που σήμερα γίνεται επίσης στο La Ribera”. Εξηγεί ο José Vicente Jordán, διευθυντής της Los Cerve Creams. “Το προϊόν που λαμβάνεται είναι ένα ξηραντικό από το ίδιο το φρούτο. Φυσικά ζαχαρωμένο και πολύ μαλακό. Αυτό δίνει αυτό το είδος μπύρας απαλότητα, κατάλληλη για όλους”, λέει ο Jordán.

Λωτός, καλλιέργεια, επένδυση, προϊόντα, χώρες,

Λωτός, καλλιέργεια, επένδυση, προϊόντα, χώρες,

Ο λωτός έχει καθιερωθεί τα τελευταία χρόνια ως προϊόν που εκτιμάται από τους καταναλωτές, χάρη σε προωθητικές ενέργειες.

Close My Καροτσάκι
Close Επιθυμητά
Recently Viewed Close
Close
Close
Categories
English